UUTTA – Polkujuoksua pimeässä sekä MAKSUTON opiskelijaharjoittelijan 5 krt ulkoliikuntakurssi

5 KERRAN MAKSUTON ULKOLIIKUNTAKURSSI KUNTOILIJOILLE HELSINGISSÄ

Kuntoilijan ulkoliikuntakurssi soveltuu aloitteleville ja kokeneemmille eli kaikille, jotka haluavat treenata monipuolisesti pienryhmässä (max 8). Kurssin tavoitteena on harjoitella sauvakävelyä, porras-/mäkitreeniä ja lihaskuntotreeniä.  Kurssin vetäjänä toimii Jola Training työharjoittelujaksoa tekevä Kisakallion Urheiluopiston opiskelija Marika Takala.

Ajankohta: 12.11.20- 10.12.20 Torstaisin kello 17.30-18.30. Paikka: Paloheinän ulkoilumaja.

JUOKSUKURSSIT – linkeistä lisätietoa ja ilmoittautumiset!

Polkujuoksun Pimeäkurssi tiistai 13.10 (19), tiistai 20.10 (19), torstai 29.10 (klo 19). Huom! -muuttunut kellonaika. 3 kerran kurssin hinta on 40 €. Tapaaminen Olarin koulu.

Maanantaisin 8 kerran juoksukurssi (28.9-18.11) jo juosseille klo 17.30-18.45. Ensitapaaminen Olarin koulu. Hinta 90 €. Kurssilaisilla oma FB-ryhmä. KURSSI ON TÄYNNÄ!

POLKUJUOKSUN MINIKURSSI tiistaisin 29.9 ja 6.10 klo 17.30-18.30. Lyhyet juoksutekniikkaharjoitukset ja juoksemme Espoon keskuspuiston poluilla nopeutta vaihdellen, polkujuoksutekniikkaa ylä- ja alamäissä. Hinta 25 €. Tapaaminen Olarin koulu.

TOIMINNALLINEN ULKOTREENI

Urheilupuiston TOIMINNALLINEN ULKOTREENI SYYSKUU. 5 kerran tehokas kehoa haastava toiminnallinen treeni syyskuun joka keskiviikko (2-30.9) klo 17-18 Hinta viidelle kerralle on 45 €. Tämä treeni on harjoittelua oman kehon painolla, sykettä nostattavia liikkeitä ja muutamia liikkeitä ehkä kuntokontin telineellä. Kertamaksulla 12 €!

Muista myös asiantuntevat Personal Trainer palvelut: juoksuohjausta & toiminnallista ulkotreeniä yksilö, pari tai pienryhmä esim. Olari & Tapiola. Yksilövalmennusta myös elämänmuutokseen! Laita viestiä: jola.maisala@gmail.com

Mitä Jola Training tarjoaa sinulle?

Kuntourheilijana tai liikunnan harrastajana haluat

  1. Uudistaa, monipuolistaa tai säännöllistää liikkumistasi.
  2. Parantaa tuloksiasi!
  3. Saavuttaa paremman elämänrytmin, ravitsemustottumukset ja unenlaadun.
  4. Saada liikuntaharjoitteluun oman kausi- ja viikkotason ohjelman.

Juoksija tai triathlonisti….

  1. Haluat treenata monipuolisesti ulkona ja kehittää omaa kestävyyskuntoasi ja juoksutekniikkaa.
  2. Haluat kuulua yhdessä treenaavaan tiiviiseen juoksijaporukkaan, jonka FB-ryhmässä keskustellaan ja jaetaan tietoa.
  3. Sitoudut omien tavoitteitesi saavuttamiseksi: tule mukaan ryhmävalmennukseen ja/tai valitse PT-valmennus! Aloitteleva triathlonisti – ota kokonaisuus haltuun ohjauksessani.

Jola Training ohjaustoiminta tapahtuu Espoossa ja pääkaupunkiseudun alueella!

Tutustu sivustoihini, tykkää Facebook-sivusta Jola Training, seuraa instassa @jolatraining

Ota rohkeasti yhteyttä: jola.maisala@gmail.com

Copyright © 2020 Jola Training